|
2007 年 2 月 17 日 星期六  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 年30"! |
分類: 未分類 |
〔公〕喜發財"!利是逗來"!!
年30過得幾充實XD!!"!
起身成12點幾"!傻ga"!
之後3點幾同我呀哥x4”加埋〔大哥〕女朋友[[君君]]仲有再加[3哥]個女朋友[唔知咩名- -!]]”幾好傾XD"!
!合共7人XD”!
出左[[長沙環]]買衫衫”!
本來講好左話11點半出- -””不過個個都唔知做咩”訓到好持”!
出到去””我買左2件T.."!都唔係好多野買姐"!之後去左[[深水]]"
買男仔衫- -""!好多間都關左門"!-__-"
佢地都係買左小小""
行左2個半中"!洛番[[YL!]]"![[君君]]同大哥返家先"!
我地幾個去左[[元廣]]行..合共5個人XD"!
行行行...諗住買對CONVERSE的"!不過好多人囉""!-__-"
之後都係冇買到"!
去左CRAZY ROOM格黎個間野到睇"!
D衫衫幾好"買左2件"!加多一件[[嬲]]
過左[[千色]]
去左個間...唔記得左點串..但就知點讀=_=”!
買左對鞋"![[姐仔]]..@V@..好平!199@V@"
佢話E+買衫70蚊""!我心諗":平時成2百幾一件"!E+70蚊"!!
個一刻真係好想買KA!"!
但係..- -"我再買的話..我銀包會喊的了"!
因為我E+都喊緊" - -""一日用左7百幾"!- -""
傻KA咩- -"!
之後老豆吹我地番家食團年飯"!-V-"!
好啦...等埋呀哥買完褲"就返左家了""呀哥個女朋友都係到"!XD""
食飯個陣"!2哥係咁為難3哥個條女..HAHA"""係到攪屎攪棍"!""攪到佢幾唔好意C:!XD"
HA""之後食完打比BEEBEE:"!
問佢地係邊..仲問佢地有邊個"!-_-"O NO..有個KAI子係到""!..
就係因為條死KAI子"".我先唔出去行花市"!!!!!!!!!!哼"!
係到同我呀哥玩魚蝦[鞋]"!
諗住自己同自己友玩下算"!XD"""
咁呀B嫂岩岩出黎倒垃圾"!我呀哥就問佢""玩唔玩@@""佢話一陣來""!
佢真係一陣來"!仲叫左好多人來玩XD"!!笑死"!
呀哥"O咀XD"!!
有個[書]左成千蚊"HAHA""!!
呀哥"WIN左8百幾"![[好似]]
幾攪笑KA..XD""""!!!!!!!我書左幾10蚊"!
之後打比BEEBEE""佢話去緊飲糖水"!
問我出唔出""我話條KAI子走左未?!"佢話""佢走ka啦"!你出黎啦""!B仔等"!
我問我呀MA:""佢竟然伕WOR...轉左死性牙XD?!!!
之後出左去- -""妖"條KAI哩仲係到囉- -"!!!!!!.\_/.
算"!
食完打比我呀哥""佢話佢地去唱KK@V@"""
我又去""HEHEHE"""
問BEEBEE去唔去"!!佢話去@@""
之後過左京拿個邊等佢地"!等等等"""過左green box"我同bee去左"次所先""
之後佢老豆打比佢"!!!叫佢返家-_-"頂丫"!
唉算啦"!
等齊人""有3個呀哥"3哥條女"3哥個fd子"!2哥個fd子"
唱唱唱""唱到4點9- -_-"
之後埋單"呀哥比""不過- -"要比番佢ka- -""!
番到家超超超眼訓"!
同msn list d人講新年快樂就訓左了"""
今日完左了"會吾會長左dXD"""! ?!-=-
|
| 發表時間:2007-02-18 05:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|