|
2007 年 3 月 1 日 星期四  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 2007-03-01 |
分類: 未分類 |
返左幾日學,,都唔係好[識]應到-_-"!!
星期一- -""尾2個兩堂""姐係lunch完左之後- -"""
飯氣功心X"D""功左上腦=0=""!!!一訓..訓左兩堂XD"!!
CCCC......"
星期二-_-"都係咁""不過冇訓到...因為尾個兩堂係科技- -""""
要動手的- -""!!SO訓唔到""加上呀SIR都唔比訓啦- -""一訓就比人罵=="!!!!!
星期三,,,尾個兩堂都要去禮堂聽野"!!
不過我地係到勁玩XD""!!!
星期四,,姐係今日"@@"!!
尾個兩堂冇乜野心@0@""!!!XDD"
因為P.E堂XD"!
跑9分中- -"""痴線- -""跑死人咩- -"!
跑左12個圈""不過我都唔知點解有咁多個..我靜係知自己好似係得,,,9個到- -""
但係幫我數個個話12個-0-"""咁是但XD"""多D分""CCCC...."""
之後另一堂打排球..自由活動""@0@""
打呀打呀"""班死人男人""係咁射我地...搵個[足球]"!XD""唔好諗錯格黎"!XD""
死人朱屎FUXK"!!!仲有伍屎FUCK""仲有呀""梁屎FUXK"!!!
車""
放左去左練排球""
比高B話我""!!!""T^T"""
我會努力,,
放學..都成5點半了- -"""去左士多到坐XDDDD"!!!
傾計XD"!!"""傾傾下...有隻喵"""我跑去追佢XD"!!!
HAHAHAHAHA""!!CCC........."
之後有個小妹妹話....個到有隻喵""我又跑左去追..XD""我D FD係咁笑XD""!
個小妹妹又係到傾計XD""唉...冇得講粗口XD""!
個個小妹妹得7歲""好似"!
小妹妹仲有個細佬"!!XD"""2歲幾///幾可愛的""
之後我地送個個妹妹"去左MAMAMI到""之後我地就覺散啦@-@"!!
完....
|
| 發表時間:2007-03-01 08:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|