2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
2007-04-04 分類: 未分類

今日本來約左方小姐and beebee出去睇戲"!
點知beebee話要[[bye山]]
so 等方小姐"!點知方小姐佢mamami唔知發咩花din唔比佢出-_-"
so就叫佢傻wing出啦"!
佢地個個都哄左佢地呀ma好耐"!
之後出黎"點知唔夠時間""套戲開左場半個中有多 -_-"
so我地就買左下一場啦"!
我地睇甜心粉絲王-_-"本來睇on 豆...不過係聽日先做- -"
要等到4:30先開場"!係新元中HEA左陣..見到家丁Wor::
我開唔知佢邊個..望多兩望先記得"!點知我嗌佢"!
佢竟然唔記得左我係邊個""我當堂嗌左句::正一仆街黎ka-v-
之後就上左去白佳買壽c食,,,,,
買完打比方小姐""!問佢係邊.
佢叫我地去m記"!我地叫佢過黎no場啦"!
佢話得啦"!
我地去左no場...@0@好小人"
我地係個到開波子氣水XD"!
比支野玩死"
之後過左去7仔"!點知見到MAMAMI"之講左幾句..佢就走左"
上左街市洗手"
之出到去..見到方小姐"!
之後就過左去公園食野啦"...我地一路問方小姐係咪真係唔得"
佢話係""
其實佢都好想睇""但係佢老mo發花din唔比\_/"
之後方小姐要走"
我地就過番去新元中hea"!
hea到夠中入場啦"睇睇睇"!
睇完就返屋k啦=]]]]




係咪冇人睇我日記呢-_-?!
點解會冇c m ka!?!T^T
入左黎都留個cm啦!"!



發表時間:2007-04-04 07:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)


果小寶 於 2007-05-04 12:05 AM 發表:
第一個留比你 @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THXTHX""!XD
 
Posted at 2007-05-28 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 0
累積人氣: 7534
每月文章