|
2007 年 9 月 7 日 星期五  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 2007-09-07 |
分類: 未分類 |
一返學就同miss[[張素玲]]嘈"
之後洛去搵溫sir...點知佢以為我係記校服=v=
之後點鬼佢又識哂我D呀哥-_-"連大大佬都知道-_-咩料!"!?!!!
咁我就繼續上堂...呵x2XD
之後第2個小息-_-"佢就上左黎搵我傾-_-V""
傾傾傾"!!又話要點點點"!
之後話持D搵我...不過溫SIR係好人黎-V-"
中文堂x2"
訓左一堂到..之後彈起身去次所XD"
好啦..之後出去食lunch"下個禮拜冇得出去食lu@_@
之後返來...上班訪."睇書
溫SIR就上來.
叫我攪掂佢啦-_-"話張素玲會搵我
洛左呢一節之後佢就叫我洛去..
之後又傾傾傾"!!
話比一個月時間我..睇下我得唔得...如果係唔得GA,,就問下校長比唔比我轉"!得就得..唔得就唔得"!
之後傾傾傾""
上返去...點知MISS I冇返"自修"!
THAN MATHS ........呆左成堂-0-"
之後又呆呆呆呆呆..呆到放學"!
THE END"!
|
| 發表時間:2007-09-07 06:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
FAN* 於 2007-09-08 01:26 AM 發表:
哈哈..今日見到你牙媽.. 咁即系轉吾轉到姐~_~" 你未算好囉..我現家上堂1堂刀未訓過/口\
|
|
|
傻wing~ 於 2007-09-07 08:19 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|