|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 2007-09-14 |
分類: 未分類 |
今日好鬼死開心
起身...返學...
之後同方方and bee一齊返,,一如以往..不過今日芬同wing佢地冇小巴答..話等左n耐
就我地返先"
之後見方方.*v*"""
佢拎住袋野..好大袋...>3<
咁我問佢咩黎啦.....
之後佢話唔比得我睇T_T""
我係咁搶啦...
之後佢就話,,比我GA-V-""
我當初都係唔知咩黎.之後一過我手.,.一睇係..一千塊GA火影puzzle"
睇到之後真係估到冇估到>3<""
真係好多謝你丫..方方
佢砌左好耐T_T辛苦你了..
BEE 同FAN都有砌..不過砌左小小
THX你地
---
之後上堂上堂上堂""個個同班同學,,又真係幫我做左個份作文@0@""
我仲諗住佢會.....話唔記得左..之後話比返我,,叫我自己作TIM""
唔該你呢-V-"今日好多人都對我好好
放學...又走左去..食WASABI sushi
之後食食下..樂樂行左入來買野飲@0@""
yo,...一齊坐左係到吹吹吹吹...
佢地係到玩..我就同樂傾下計仔咁..-v-"
之後佢地一個二個話要走T_T""
靜低我同樂T_T""屎忽鬼...
之後傾左一陣,...打比我呀MA,.,.點知佢仲未走得...T_T""
就同樂樂講閉閉. .各自回定..
如果你住上攸未好-V-""一齊返屋K 一齊返學XDDDDD""
------------------------------

 
好正丫*V*"
真係好愛你呀..方方=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]"
|
| 發表時間:2007-09-14 07:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|