2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
2007-09-30 分類: 未分類

今日..我又返左大陸啦@0@""
今日去左D 類似SPAGA地方"""
去到..佢地話去食野先...
一入到XD/就見到..施希敏囉XD咩事呀- -?!
我地冇約埋架囉..真係=  0  ="
真係估都估唔到囉..- -"
傻GA- - - - - - - -"
之後同佢呀.佢D細佬妹呀..傾下計..玩下波波池.電腦..之類GA野"
之後媽咪個D話去按摩...洛去沖涼...- -
D大陸人咩事呀-0-?!個個係更衣室唔著衫- 0 -"
雖然話就話..大家都係女人..你有GA野..我都有- -""
但都冇可能咁架-_-真係..O咀- -"可能係我見識小-00-"
之後佢地去沖..我都冇沖到-V-""
沖完就上左4樓..睇佢地邊間訪..就洛返去2樓個個波波池到搵..SIBY..
之後又係玩下咁...
就話上去..睇戲..但係...SII佢地話..冇野好睇的,,"
咁就去搵返MAMI同佢地講話我地3個女仔洛去玩水..放但D小朋友係到...
咁就洛左去...
之後換衫之類啦...嬲條毛巾就周圍走啦XDD""係個SPA池到沉..静係隻腳- -"
因為個D水都唔知乾唔乾淨-00-"之後入左去焗桑拿..好熱+好焗-0-"
焗一陣都出哂汗-0-"
之後過左格黎個個蒸氣室- -唔夠一分中..已經頂唔順-0-"
之後就玩多陣水..就去左沖涼.洗頭.."
之後出吹下個頭....SIBY個D就要走..但係我仲未走得.."
咁我就上返去.搵MAMI個D..
坐左一陣..佢地個到都話夠中..要走@0@""
咁我地就..洛返去....MAMI佢地就沖涼...我就換衫衫....=]
之後等齊人..埋單走人..之後去左世界之[槍]..話去個到答地鐵....去國貿食野..
個陣都好似10點幾-0-"
去到10點半到-_-"
又去返上個星期食個間.."- -因為國貿個到得一間未關門..- _ -"
不過個到D野食都OK架-V-"
之後食完11點09分.."
行返去...搭地鐵...地鐵收11點20分-0-"
攪到幾鬼趕..."
之後都係返香港啦....""
THE END
------



MAMA她們-V-

國貿食野個到~推介~!


發表時間:2007-10-01 03:07 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)


紫婷" 於 2007-10-01 03:29 AM 發表:
真係好大篇囉..-V-""
THXXXXXXXXX"""
世界真細小XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIIIIII 於 2007-10-01 03:23 AM 發表:
姐系呢-__-凸你咩料牙?!打我全名-__-凸
哈xd[我地冇約埋架囉..真係= 0 ="]
[D大陸人咩事呀-0-?!個個係更衣室唔著衫- 0 -"
雖然話就話..大家都係女人..你有GA野..我都有- -""
但都冇可能咁架-_-真係..O咀- -"可能係我見識小-00-"]
超好笑囉xD捻返刀笑死我啦'有咩理由系大陸會見到你架-_-'
真系咩道理先-_-'勁囉咩料牙-_-v哈xD不過今日刀幾好玩丫xd
我同你可以做左D你or我同第2D FD做吾到既野XDDD!!"呵呵xD
你個張..洗吾洗哂細牙老友xp不過我影左刀吾放啦'個張野xD
我夜晚食野個到超超超超吾掂囉=V=咩料-_-凸
哈xD我地同返MAGor傻WING佢地講返今日D野 佢地刀未必信囉我想講!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 7
累積人氣: 7607
每月文章