| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
| 2009-04-26 |
分類: 未分類 |
金日就星期日~不過星期六刀幾開心=]
星期六果日~我同james.源.亮去左唱k~
點知個死人亮又欠小籠'砲'$40~
佢地又泥左~亮亮自己又無$喎=[
咁人地泥到唔比~唔係幾好意c~
之後我就比左$26蚊佢~佢地就走左lu~
唱完之後~就去食飯~之後就係我樓下食小食~
跟住就番左屋企打機lu~玩船長=]
星期日
金日真係幾正~全日係屋企打機~
打到7點幾~我丫婆係fanling泥左-0-
話泥讀''性''經~咁無理又咁遠泥到唔讀~
之後咪同佢讀左陣~<<超悶l0r~
跟住就去左友愛食野~
有可樂,天晴,天朗仲有尿仔~=]
天晴.天朗一早就走左lu~
尿仔同佢丫妹就後d先泥到~
又話今今媽生日~點之佢就無泥到~
激死朕~仲諗住可以see下佢tim"
刀係等下次先啦~唔打啦~good night
|
|
|
cola 於 2009-05-06 04:21 PM 發表:
em..I miss her 2 ar..But they never show up...ar u stil calling yourself a emporer?OH MY...BTW,I won't write my qooza anymore,so opena xanga as soon as possible!KISS:]http://danzcola.xanga.com/weblog
|
|