今日比lala呃左..佢話2點半先去.原來係1點..
好彩姑娘打電話來..
我12點仲係度冼緊頭
1點要去到..跑到我傻咁制
今日去老人中心做義工..
幾開心.因為見到D老人家都好開心
做完義工後我同靖宜妹妹去左龍琪屋企..
我地又睇鬼片..龍琪又係度傻叫
今日我.靖宜妹妹同埋科狗去左龍琪屋企
係龍琪屋企睇鬼片
龍琪睇睇下係度大叫..笑死我
之後我同科狗送靖宜妹妹反黃大仙.再坐車反慈雲山..