琴日真係好玩啊""".... 去到果陣見到陳昆亮!(大埋佢啊媽) swim果陣幾正.... 一swim笑都笑死! 條褲勁脹!成個水泡咁! 之後"豆swim" 完來我最勁@@" 唉....ed幾好玩都唔狗最後... 一野than人落水 點知比人開咪! (請不要在游泳池邊than人落水!) 之後笑死..kakaka 到了最後....各位大住傷行累累的身體回家!
各位!因板主我"...去左swim""so...冇留琴日既日誌! 7月9日~
我...肥麟第一個日誌! 希望各位支持!各位科小同學................. 請把你的手提關上!!@#$%^&*()_+ 各位.....今天係我們就離開學校的第4日 可唔捨得啊............(閱讀全文)