˙..★包包 .. ]]﹍[diary]
我想 我等 我期待 未來卻不能因此安排 *
baobao1025
暱稱: 包包
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
轉左日記了..
其實我介意...
辛苦ing*
need to 細心 !!
大埔on9遊
文章分類
全部 (347)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 68
今日人氣: 0
累積人氣: 17984
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


8月13日 感動 分類: 未分類

累*

2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


早走@@ 不安 分類: 未分類

今日返工....放食飯ge時候~比d亞姐說服左..."岩ge!!~而家都唔搵下學校讀咩...

時間過左想搵到已經冇得報了....!!so..決定早走...請埋聽日假~呵呵

好再係做pt姐...時間free d!!!~講一句就可以了...........

but可惜....今日早走都係冇用的~我起屋企..根本冇做過d咩野.....

早知今日唔早走啦....今日鋪頭咁小客!!!!.\/."

 

算吧!!!!還是...等待ive收唔收先算了.......................唔係咪出黎做野囉!!/.\"

2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


放榜了...-口-" 無奈 分類: 未分類

結果出了.....1分..../口\" 唔係0分已經好好~~~

點算???搵乜好???

個個都係咁撲學校~~~而我同絲就,,,,,,-口-出去反!!

唱k睇戲食飯直落!!what the fuckkkkkkk!!!!!!!!

有咩出路岩我地呀???   好驚連ive都唔收!!shit!!!

2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


3號風球-@- 不安 分類: 未分類

today很累呢*   一早出門....打到咁大風想吹死我麼      3

號風球+上橫風大雨. ...想淋病人地個女咩....XDDDD

好野...有朋友等我收工~呵...*老屈成功...請食野...謝偉豪!!!

小心D啦...大叔!!!!! 見到都覺得好痛,.,.好痛.....-口-

< 真係唔好..真係..唔好為左我而介手啦...屌!!!wakaka!!!!>....joking*

返9點半放9點半-口- 不安 分類: 未分類

累死我了...+.+無啦啦要加班. ...做足12個鍾...i am a superman!!!XDDD

放左工之後....咁岩撞到盧老公...呵呵~....真有緣*....摯仔車我地去大埔食糖水..<MANGO忌廉誡會>好味呢>V<THAN...車返我地歸家....落很大雨喔..../口\"............我的腳就斷了..............HELP~!~~

明天.....返9點半...-口-I WANT TO DIE!!!!有排都冇假放....嗚~