累*
今日返工....放食飯ge時候~比d亞姐說服左..."岩ge!!~而家都唔搵下學校讀咩...
時間過左想搵到已經冇得報了....!!so..決定早走...請埋聽日假~呵呵
好再係做pt姐...時間free d!!!~講一句就可以了...........
but可惜....今日早走都係冇用的~我起屋企..根本冇做過d咩野.....
早知今日唔早走啦....今日鋪頭咁小客!!!!.\/."
算吧!!!!還是...等待ive收唔收先算了.......................唔係咪出黎做野囉!!/.\"
結果出了.....1分..../口\" 唔係0分已經好好~~~
點算???搵乜好???
個個都係咁撲學校~~~而我同絲就,,,,,,-口-出去反!!
唱k睇戲食飯直落!!what the fuckkkkkkk!!!!!!!!
有咩出路岩我地呀??? 好驚連ive都唔收!!shit!!!
today很累呢* 一早出門....打到咁大風想吹死我麼 3
號風球+上橫風大雨. ...想淋病人地個女咩....XDDDD
好野...有朋友等我收工~呵...*老屈成功...請食野...謝偉豪!!!
小心D啦...大叔!!!!! 見到都覺得好痛,.,.好痛.....-口-
< 真係唔好..真係..唔好為左我而介手啦...屌!!!wakaka!!!!>....joking*
累死我了...+.+無啦啦要加班. ...做足12個鍾...i am a superman!!!XDDD
放左工之後....咁岩撞到盧老公...呵呵~....真有緣*....摯仔車我地去大埔食糖水..<MANGO忌廉誡會>好味呢>V<THAN...車返我地歸家....落很大雨喔..../口\"............我的腳就斷了..............HELP~!~~
明天.....返9點半...-口-I WANT TO DIE!!!!有排都冇假放....嗚~