| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



|


|
|
好耐都冇打日記lu~
|
|
原來我好耐都冇打過日記llu~
等我講番呢幾日ga野la~
2月22-23日
係我地學校既陸運會~
好開心有唔開心la~
開心既係
我拎到全場總季軍
唔開心既係
我地冇得跳啦啦隊
不過唔緊要la~
因為都唔係練左好耐ja~
之後星四個日就係屋企到睇電視個d law~
跟住就星五la~
就去左bbq
本來就係新娘潭到燒野食ga~
不過就愈黎愈黑
d人就愈黎愈驚
所以就去左大尾督
咁我地燒燒下~
阿欣飲醉左呀~~
咁我就送左佢番屋企la~
之後我都番左屋企lu~
到左今日~
係威龍軍訓既最後一日
好開心呀~~
去到四點半~
咁我就要俾碟蚊蚊la~
suki就話想打麻雀wo~
咁咪打law~
之後打到7點幾到la~
咁就各有各散la~
我就去左同阿媽阿爸以前d同學食飯
以家好飽呀!!!!
|
|
刊登時間︰2006-02-25 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 124 | »
|