士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 8 月 22 日  星期二   陰天


...... 鬱悶 分類: 未分類

琴晚4點幾先訓∼差少少通頂==”

岩岩比朋友問左個問題之後∼都唔知點答佢∼

本來好多野寫係度∼但係唔想比果個朋友睇到∼又唔想set密碼喎∼

咁今日就咁多啦∼

我好想自己冇左感情呢樣野囉!!!好想呀!!!!



2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天


心事@@∼ 感動 分類: 未分類

唉∼勁唔開心呀∼><!!!!!!!

前日阿Jack同我講話阿kwan同佢講我成日煩住佢∼

我好開心阿Jack同我講囉∼但係我唔開心既係阿kwan點解唔直接同我講囉∼

我都希望佢當我朋友∼有咩可以直接同我講∼

屋企係前排發生左d事∼我諗都有d人知道嫁la∼

我覺得而家呢個屋企得返我同細佬囉!!

呢幾排係屋企真係悶到唔知自己想點∼有時心裡面會有一種唔舒服既感覺∼唉!!

呢幾日唔知點解突然想睇下自己星座同身邊朋友星座既性格∼

原來我同阿kwan大家既星座係對立嫁∼唔知咁樣會唔會太迷信呢∼嘻嘻∼

但係我真係已經當左佢係我既好朋友∼我亦都唔想做一個咩都唔識∼

淨係識得係屋企煩d朋友既人∼

唉∼仲有兩本書未買tim∼究竟地理幾時出嫁∼

成日都話未出版∼暑作又未做過∼唉∼都係差唔多時候做∼再遲d驚做唔哂呀∼

差唔多星期五或者星期六開始∼應該做得哂∼

悶爆∼仲未攪身份證∼pk==點算好!?

好多野做呀∼唔夠時間用tim∼==”



2006 年 8 月 20 日  星期日   雨天


反省記∼ 鬱悶 分類: 未分類

今朝8點幾起左身∼諗返起一d野∼

首先係度再祝阿Jack生日快樂先∼(雖然已經過左20號==”)

唔知點解∼我今日心情勁唔好∼係因為d咩呢∼連我自己都唔係幾清楚∼

我今日成日都冇出過街∼就係係度諗∼我究竟做咩事呀∼

點解我會咁火爆先∼成日唔開心就發人睥氣∼

唔好見我平時係你地面前笑笑口咁∼我煩既野好多嫁∼

不過我唔鐘意同其他人講∼我係唔鐘意人地安慰我∼

我自己成日都係咁嫁∼人地一安慰我∼我心入面就諗你而家係未睇死我∼

認為我係弱者果d先∼我係勁唔鐘意囉∼

我又要煩學校∼下兩年就考會考la∼又要溫書∼冇時間做其他野∼

煩完la∼又要諗下點解我d朋友會同其他人私底下講我壞話∼唔直接講出黎∼

好∼處理完la又∼仲要煩埋屋企果d野∼屋企日日都得返我一個咁∼

呢排全家人返哂大陸∼得返我一個∼咁點呢而家∼下!!

我仲要係上面咁多件事入面∼一件都未有方法可以解決到喎∼

有時真係諗∼點解細個同而家分別可以咁大嫁呢∼

到左而家心情仲係好煩悶∼我真係希望自己可以開心返∼

但我真係做唔到囉∼而家諗返以前∼

做左勁多任性既事∼真係覺得好對唔住果d人囉∼

係悉尼成日同阿Jack仲有阿包嘈交∼嘈完之後

真係勁唔開心囉∼但係好彩佢地兩個唔介意咋∼而家諗返起都覺得對佢地唔住∼

返到黎香港∼覺得自己煩左好多呀∼一日比一日煩∼

我仲要煩到d朋友喎∼真係好抵死囉我∼

成日冇野做就hi人地∼好白痴囉∼如果有個朋友咁同我講∼

你冇野做之ma∼人地有嫁∼煩住哂∼反而會開心d囉我∼

當然係我煩住佢∼而佢有野做緊果時講啦∼

今年成績又差左la∼我覺得而家我連係樂道都不如囉∼

咁樣講唔係話樂道唔好∼

我真係好希望自己∼係全港中學生入面唔洗排咁後囉∼

我好開心而家有呢排朋友∼最少∼佢地令到我有多d安全感∼

唔會令到我覺得自己得返一個∼亦都令到我覺得自己生存係呢個世界上面∼

有咩得罪過大家∼希望唔好介意∼

Sorry∼我只可以講既係對唔住

(中文道歉難好多嫁>v<講下笑∼

 我唔希望有人睇完呢篇日記∼唔開

 心囉∼我知嫁∼*v*)



2006 年 8 月 19 日  星期六   陰天


阿哥生日記∼ 開心 分類: 未分類

今朝7點幾起左身∼因為今日要返教聯會做野∼

大約9點35就返到去la∼我見到suki同埋==一個傻佬∼

最早返係我地3個∼之後大約等左一陣∼見到阿J同阿欣都返埋黎∼

阿哥都黎左∼之後聽佢地講∼Hinyau今日唔黎得∼

之後大家開始做野∼==”阿哥就......

用左大約2粒鐘做完啦∼大家都玩到忘哂形∼唔記得左走∼幾開心>v<

做完之後∼阿哥同埋王子班人落左去打機∼我就同阿郭傾計∼等埋Stanley去食飯∼

到左1點左右∼Stanley終於放la∼行得∼

去左間茶餐廳度食∼叫左個豆腐火腩飯食∼都ok既∼唔算差啦@@

之後返上教聯會∼見到去墨爾本既果d人∼真係o哂∼個個都勁細!!

Stanley俾左間房我地∼我地係入面上網聽歌∼玩game∼讚!!

之後去左接阿哥條女∼跟住同阿哥佢地分開走∼佢同條女返屋企先∼

我地去左新之城度打機∼晚d先上佢度∼

跟住同王子佢地落左去打機∼逗留左一陣∼

去左阿欣屋企∼見到阿哥同佢條女∼仲有伯母∼

請我地飲野飲同食雪糕∼我地3個男仔唔食雪糕∼我本身唔想食∼

唔知王子同阿ken係未怕羞=v=

跟住5點幾阿ken返屋企拿生日禮物∼阿欣去練琴∼

我地其餘呢d就去接Stanley放工>v<

上到去教聯∼5點半∼係果度玩左一陣∼就走∼

臨走果時Stanley唔記得打卡∼幾攪野∼

跟住去地鐵站搭去觀塘度食野∼阿ken就直接去觀塘等∼阿Jack就遲到∼

去到一間叫做好味王既打邊爐酒家度食∼幾好丫∼

當差唔多時候果陣∼阿Jack同阿欣去拿生日蛋糕出黎∼之後拆禮物時間∼

我地送左三份禮物∼阿Jack一份∼其餘果兩份全部人一齊送既∼

分別係睡衣同一條超美麗既內褲∼阿Jack就送左相架∼下年就......嘻嘻∼

之後大家去左九龍灣度影貼紙相勁攪野>v<

我影左3次∼全部人一齊影就2次∼淨係樂道d人影就1次∼

第二次最攪野個個迫哂入一部鬼屋既貼紙相機度∼

果部機勁攪野分上面同下面影∼但係唔洗全部人郁哂嫁喎∼

但係後面d人見到前面d人郁∼就跟住郁∼勁攪野∼

跟住大約十一點五十散∼勁開心∼

返到荃灣∼岩岩搭到尾班車∼嚇到我丫∼返到屋企∼12:50

P.S:阿Jack∼祝你生日快樂

    (20/8/1990)



2006 年 8 月 18 日  星期五   陰天


煩∼ 不安 分類: 未分類

唉∼今日唔知點解悶到咩咁∼

下午1點幾出左街行下∼去左買碟睇∼<<球愛可人兒>>

之前想睇∼點知唔記得左∼而家買返黎睇先∼

之後行左一陣去左∼睇33同鞋鞋∼

因為冇幾耐之前買左鞋鞋lu∼費事再買啦∼

買黎擺咩唔通!?==”

跟住未去睇下d∼33囉∼

都ok嫁∼買左兩件∼==”跟住被人(我細佬)拉左去睇戲∼

套戲都ok既∼想知咩戲??唔講你聽∼自己估啦^^~

跟住行多左陣∼就返左屋企lu∼本來想睇下仲有冇野買既∼

不過費事啦∼費事遲d冇錢洗呀∼

遲下又會多出d開支==”唉∼

會唔會變乞丐嫁??@o@”

想睇毒蛇嚇機∼我最驚既動物就係佢la∼但係又想睇喎=v=”

P.S:我希望我既朋友能夠永遠記得我!!

    我亦都希望自己能夠永永遠遠咁記得佢地>v<!!