今朝7點幾起左身∼因為今日要返教聯會做野∼
大約9點35就返到去la∼我見到suki同埋==一個傻佬∼
最早返係我地3個∼之後大約等左一陣∼見到阿J同阿欣都返埋黎∼
阿哥都黎左∼之後聽佢地講∼Hinyau今日唔黎得∼
之後大家開始做野∼==”阿哥就......
用左大約2粒鐘做完啦∼大家都玩到忘哂形∼唔記得左走∼幾開心>v<
做完之後∼阿哥同埋王子班人落左去打機∼我就同阿郭傾計∼等埋Stanley去食飯∼
到左1點左右∼Stanley終於放la∼行得∼
去左間茶餐廳度食∼叫左個豆腐火腩飯食∼都ok既∼唔算差啦@@
之後返上教聯會∼見到去墨爾本既果d人∼真係o哂∼個個都勁細!!
Stanley俾左間房我地∼我地係入面上網聽歌∼玩game∼讚!!
之後去左接阿哥條女∼跟住同阿哥佢地分開走∼佢同條女返屋企先∼
我地去左新之城度打機∼晚d先上佢度∼
跟住同王子佢地落左去打機∼逗留左一陣∼
去左阿欣屋企∼見到阿哥同佢條女∼仲有伯母∼
請我地飲野飲同食雪糕∼我地3個男仔唔食雪糕∼我本身唔想食∼
唔知王子同阿ken係未怕羞=v=
跟住5點幾阿ken返屋企拿生日禮物∼阿欣去練琴∼
我地其餘呢d就去接Stanley放工>v<
上到去教聯∼5點半∼係果度玩左一陣∼就走∼
臨走果時Stanley唔記得打卡∼幾攪野∼
跟住去地鐵站搭去觀塘度食野∼阿ken就直接去觀塘等∼阿Jack就遲到∼
去到一間叫做好味王既打邊爐酒家度食∼幾好丫∼
當差唔多時候果陣∼阿Jack同阿欣去拿生日蛋糕出黎∼之後拆禮物時間∼
我地送左三份禮物∼阿Jack一份∼其餘果兩份全部人一齊送既∼
分別係睡衣同一條超美麗既內褲∼阿Jack就送左相架∼下年就......嘻嘻∼
之後大家去左九龍灣度影貼紙相勁攪野>v<
我影左3次∼全部人一齊影就2次∼淨係樂道d人影就1次∼
第二次最攪野個個迫哂入一部鬼屋既貼紙相機度∼
果部機勁攪野分上面同下面影∼但係唔洗全部人郁哂嫁喎∼
但係後面d人見到前面d人郁∼就跟住郁∼勁攪野∼
跟住大約十一點五十散∼勁開心∼
返到荃灣∼岩岩搭到尾班車∼嚇到我丫∼返到屋企∼12:50
P.S:阿Jack∼祝你生日快樂
(20/8/1990) |