* 狗狗 *
杜虫
(其實開眼後幾日就可以用~)2個星期大~4個月大 2個星期至4星期一次
4個月大至百年歸老 3個月一次
如食杜虫藥後~便便有白色虫旦or磨pat pat的情況~
在食杜虫藥後14日再服
杜蚤
唔好因為狗狗唔出街而唔用~人都可能帶到蚤返屋企~
唔帶狗狗出街都唔健康啦~除非你屋企幾萬呎大又有人日日同狗狗玩
唔好睇少蚤~佢地都可以令到狗狗有皮膚問題同其他問題~
可以用Frontline plus or Revolution(可預防心絲虫
每個月一次~沖涼前後2日都唔好用
亦唔好諗住buy大一個重量之後分2次用~對皮膚唔好
比較建議用Frontline plus+心絲虫藥~
Frontline plus or Revolution個盒都會有寫幾大先可以用~
一種好似6weeks大一種8weeks大~一個月一次用到百年歸老
比狗b用試住睇清楚~^^
心絲蟲
係由蚊傳染...新界既狗友要小心~
唔好諗住慳呢少少$$~如果有事e果下仲貴~隻狗都未必捱得住...搏唔過丫~
5個月大之前要開始預防啦~
大過5個月~預防之前一定要驗血丫~or停藥60日都要丫~
唔好亂比佢食~
都係一個月一次做到百年歸老~
預防有3種方法~
1.打針-要1歲後先打~因為係跟體重~
2.食藥-Tri Heart or犬心安or heartgard plus(肉粒)
3.滴藥-之前提過既Revolution
一般vet都唔建議打針~
用heartgard plus~肉粒狗狗易接受d~
亦可以轉下Tri Heart~唔一定要食死一樣~免得有抗藥性~
打針
一般2個月大既bb要去vet度打混合預防針
一個月一枝打3次
之後格7~10日就可以去街街~
一年要打一次~
唔好遲得太耐丫唔係vet會要你格多個月去打+強劑
多數診所都係5合1~
狗瘟~病毒性腸炎~肝炎~"富"流行性感冒~鉤端螺旋體~~
香港法例規定五個月大或以上的狗隻必須領有牌照
狗牌唔=晶片
狗牌係證明有打瘋狗症針3年一次續牌
狗牌有晶片no.幾時打瘋狗針~主人名電話地址id
過期政府會出信架~~
晶片一世狗入一次架咋~仲幾粗下tim>.<
FROM:http://hk.myblog.yahoo.com/jw!TQf0xzGbBg4SHY2krgMNP_b3EA--/article?mid=706
原來心絲蟲藥都有水貨同行貨之分
平時係pet shop 買的就是水貨
行貨一定要係獸醫度買
道理是同電器或其他水貨一樣
水貨運送時有機會是沒有作出適當處理(溫度沒有注意)
功效方面都一樣的
只是pet shop不可以大字標提話比人地知有得賣
行貨是有適當的處理(溫度及運送環境都有注意)而只提供獸醫診所售賣
如服用的是獸醫診買的就不用憂慮水貨這項問題..
有水貨的心絲蟲藥普遍也不多只有1款口服及1款滴劑
FROM:http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7008121900234
|