今日係我第一日打qooza
唉!!!!第一個小息琼想抄中史工課....係人地張桌子到攞左本中史作業....比呀林家樂攞番囉................
有個0n9仔話比中史miss聽話我地班抄工課囉!!!!
超!!!同我地班果個擦鞋仔一樣啦...話人地擦鞋仔自己都係到擦鞋啦係d miss面前係到擦鞋囉!!!
我諗住話佢..點知個miss過左黎!!話你地係咪係到抄工課啊!!!!
我地話冇啊!!!佢話有人話我知你地係到抄工課啊!!
我地又比果個miss罵!!!!勁唔happy囉!!!
我上中史堂我叫心怡..心怡又唔理我囉!之後我搵d紙比心怡!!唔小心比miss知到 叫我坐上前囉!!!!
唉!!最衰到係心怡唔理到我 我先比果個仆街miss罵啦...唉
當時勁火囉!!!想罵個miss啊!!!
又唔想個仆街miss打比我呀媽啊!!!
仲知我好增佢地囉!!!
唔講啦
火都黎!!唔講好過講!!!
|