今日k低左國文同英文lo 感覺上
都比預期發揮得好 不過國文d注釋我冇溫 所以應該會扣好多分.>v<
岩岩抄完化學筆記 估唔到 都好小野姐....不過只手都抄到攰攰地
後日就要大測化學lo 但係我有100% ge信心
如果你地化學唔識 可以問我ga 我都會不厭其煩咁教你地 不過呢
唔好嫌我煩就得了
今日我好開心 因為我估唔到我物理可以做到戈2題
又可以令成班唔洗做功課 好有義意
抵我唔溫注釋ge
因為我覺得 要我揀溫習同做難題 我會做左解決左條難題先 可能d d就係我ge好勝心啦
亦都可能係d種好勝心會令到好多同學會唔like我 不過唔理佢啦
最重要都係自己點睇自己姐 亦都希望你地唔好怪我啦
好啊 打住咁多先 咁岩諗起一首名句: 看得到的終點 比 看不到的 還要遙遠
希望大家睇得明句野啦 |