海星之旅
Joe.cole有心事....
bb6403470
暱稱: ★唯愛☆輝輝
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
be yourself
假裝
有感
懷情!
心有感而發!
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Chio (a66378839)
阿菇 (milkian)
jasmine (jasmineao)
` ♥. (kk14)
♥Ch3ng. (ch3ng912)
- `'♥™ ξ [w0ngka... (redmarlboro)
sherry (sherry0101)
德 (johnlok_921)
×`鬼鬼{♥} (frankieSteng)
毛毛 (MaOMO)
Siu_U (kakau)
史提芬聰 (Steven421)
Claire (Choi211)
AGGIE (kekeie)
R (Rexmixeo)
珊比 (SanSanbb)
NEWLOVE (new_415)
✥'-_'✥Renee Cheong_... (Renee00)
'aR甩 (KMMAK)
Stephanie0907 (leng0907)
網站連結
bloGGGGGGGGGG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 310
今日人氣: 1
累積人氣: 1809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


2009-11-13 分類: 未分類

終於大測完      好辛苦 

今日測左2科最難ge   物理同代數

琴日教左人9個鐘-,-    今日測戈時搞到個腦實左= =''

好彩   2科都測得好好

睇黎   我今次測得都比上次好

今個星期可以講係係海星入面過得最快ge    因為日日都有野做

又就快要考試啊   

到時可能比大測更加辛苦    

不過    我都會同d同學仔一齊努力ge

都係唔講咁多    訓番夠本先



2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


oh ya 分類: 未分類

話咁快   我就同step,羊,koey 溫完化學lo

感覺上都係吹水多lo

開頭戈個鐘就真係比足心機溫ge    我都好開心

因為可以做到我最想做ge野  就係教人

而今日ge海星生活就真係悶左小小  

成日都唔知係到做緊乜.....

唔通真係:番學等放學   放學飲可樂!?

聽日就要大測化學lo     可能係我ge自信心 

我真係冇1%驚ge成份  但係...

大測始終都係大測    教人當溫習啦.......

講住咁多先   又係周公同我約會ge時間

(抄聰聰的)今日名言:  人生自古誰無死.....18年後未又係一條好漢~.~



2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


看得到的終點 比 看不到的 還要遙遠 分類: 未分類

今日k低左國文同英文lo      感覺上

都比預期發揮得好    不過國文d注釋我冇溫    所以應該會扣好多分.>v<

岩岩抄完化學筆記    估唔到    都好小野姐....不過只手都抄到攰攰地

後日就要大測化學lo   但係我有100% ge信心    

如果你地化學唔識    可以問我ga   我都會不厭其煩咁教你地   不過呢

唔好嫌我煩就得了

今日我好開心   因為我估唔到我物理可以做到戈2題

又可以令成班唔洗做功課   好有義意

抵我唔溫注釋ge     

因為我覺得    要我揀溫習同做難題    我會做左解決左條難題先     可能d d就係我ge好勝心啦

亦都可能係d種好勝心會令到好多同學會唔like我   不過唔理佢啦

最重要都係自己點睇自己姐    亦都希望你地唔好怪我啦

好啊  打住咁多先       咁岩諗起一首名句:                                                     看得到的終點  比  看不到的    還要遙遠

希望大家睇得明句野啦



2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


大測週逼近 分類: 未分類

   話咁快    就過左1個週末

我個生活  就係圍繞住打機同番學    覺得好似好哂時間先

唉  星期一測2科啊  今日睇黎都要好夜先訓得 

好彩   國文我都識識地   唔洗花太多時間

英文就真係死火啊

佢講d野我完全唔明      唉   我唔想又衰呀..

如果英文好ge  可唔可以教下我呀!!

今日同呀羊同懶鬼3個係高m溫習     其實我好想一齊溫英文ga

但係我冇讀書....所以冇左個heart     !!

溫完都差唔多6點半到.....番屋企戈時見到呀文同呀飛      

就同佢去買衫      之後就番左屋企做左3個鐘機童....

所以  我e+要溫習了         講住咁多先



2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


2009-11-06 分類: 未分類

今日     

解幾大戰      打勝左仗

應該都會有85~93 分ge

但係     如果我溫埋就拎到100分ga啊     因為份卷都唔算難

今日咁早打blog ge原因  係因為想早d訓

今日  都係也無風雨也無晴

放學同聰聰搭18號戈時    大家好似平時一樣有講有笑

但係   當我地講到一個話題之後  大家都好似有個共識咁~,~

傾到超大聲= ='''   就係廣東話ge奧秘---------

粗口     

我地大家都係圍住  屌(hi)鳩撚柒  d5個字

佢仲要我作首詩= ='''    但係  我都算ko左   

識左屌hi去叫雞
話你on鳩冇兄弟
托住條撚打飛機
柒都好過戴頭盔

好粗口     希望唔好見怪