` babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)' |
| 聖誕前夕.。*。.* | | 又到聖誕,又到聖誕.....
哇~~~
today開始放聖誕假喇
好開心ar
今日學校搞咗個【聖誕聯歡會】
首先係呢個英文歌唱比賽
D人唱得ok好聽啦
不過最衰就係英文
之後就係自己班ge大食會
原本我地班5想搞架
不過學校話≤A班一定要搞≥
甘就無計啦
不過D miss同阿sir都幾好吖
都有D朱古力比我地
D遊戲雖然有D無聊
但係之後有野食補番數就算lar
食完野之後
me,小紅,小玲,文靜同埋黎雪妍
就偷雞走咗
甘就5使汁野
之後我地就走咗啦
THE END---XDXD~~
| 出世's Time:2007-12-21 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 129 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|