`          babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)'


2009-05-11  

今日要反學

想死-.-

但係老公有叫我起身

開心^^

老公今日要反工

9點要叫老公起身

不過9點個時默緊書

出[狗]的

所以遲左叫

老公已經起左身了

唔好意思><

之後同老公sd信息

但係傾左一陣老公就唔傾了

要我比心機上堂

盡力啦~.~

之後老公出葵芳等埋中仔就反工

唔知點解

老公反工個時特別挂住老公

好挂住你啊\/./\/

成日心不在焉甘

想老公打比我

我會等你放工+

但係反工要小

唔准整親+

如果唔係我會好心痛

放學小測完I.S

不過都係出[狗]的

測完改正埋數學就去左整家政個d野

整完就同歐歐一齊反屋k了

 

 

 

 

 出世's  Time:2009-05-11 09:20 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bb930321
暱稱: ★`儀² ❤MrS cHaN☺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-08
hapi-day^
♥hapi day♥
2009-11-03
2009-10-22
最近訪客
最近沒有訪客