` babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)' |
| 2008-05-16 | | 今日落左2次hall
第一次
聼個個乜鬼呂宇俊D經歷
我原本仲以爲會好眼訓添
點知原來距講D野都幾搞笑+
講左一堂半度就走得
番到班房訓左一堂English堂
之後放小息
跟住又要落hall
第二次
就係聼個D傷殘人士個D經歷
點樣去面對人生
個個講者叫通仔
距好慘+
17嵗之後4肢就唔肉得
仲要係個腦度轉嚨
同埋係條頸度+幾塊鉄片
好恐怖ar
之後聼左兩堂半度又番班房喇
番到班房後等阿sir到個陣
我後面個個死人大傻
係度整我條鏈
第一次我啤住距
距整番好
第二次距仲想整
我係個柜筒度蠟左D書黎打距
之後仲屌9距
過左一陣
阿sir到左
之後就放lunch
下午第一堂上鬼佬ge堂
之後上中文堂
個個實習ge中文miss係度講耶穌
覺得好悶好煩
訓左成堂
而距就講足成堂
之後上音樂堂
要吹笛考試
唔識吹ar
不過只係吹錯左個音
之後放學lu
但係有個傻佬喉嚨痛ar
好擔心距啊
希望呢個傻佬快D好番啦
| 出世's Time:2008-05-16 09:36 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 129 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|