等到2點半,,終於見到你,,點知你一落黎..望都唔望我..原來你約左朋友..
顧住同你D朋友傾計,,唔理我!!!..><.."又話唔知同佢地去邊...叫我返去...
果一刻真係好唔開心!!!搞左好耐..無耐,,牙BIE*話過黎搵我..點知就...
(當中既事已經唔想講..唔想提)諗住陪你去搭車,,點知又上左車,,去到
大PO*搞到好似好大件事咁,,,見你比人罵,,我個心好唔舒服,,,>m<""
好驚..拖住你隻手..見你同我講對唔住..我個心仲難過//如果唔係因為
佢地..我地會比你返去..根本冇可能搞到咁,,如果我地唔入去更加唔會
要你去作出咩抉擇..令你難做..一切都係我錯,,你最後既決定我好痛心"
原來要你做到2者平衡,,係冇可能,,,你話我呃你..又話我成日同佢講電話"
根本就唔係你咁諗..望住你咁惡既樣,,都係第1次..真係有d難以自信係你!
上左的"成個人都傻晒,,眼淚不停流..返到牙bie度*都係.原全訓唔著!!一切
已經結束喇ma...先岩岩1個月*..冇諗過..變得咁快,,咩都冇晒!!!想點..???
晏就返左屋企換件衫沖個涼,,就過左大po*提前比份生日禮物你..我諗冇機會
再見你..我等左1個又1個鍾"始終你都係冇出現過..是傻ma??不過我願意=]]]
好掛住你..."
.
|