
訓醒後,,都3點幾嚕..."雖然仲係好累.."想訓=]] 不過牙BIE * 今日DAy.off "所以起身陪下佢!!
5點倒.. 收到岑生" 電話..*話出旺角搵我!!見都冇野做"就同牙bie*搞埋d野...出去搵佢...**
牙bie*就去同佢社工"食飯""我就去搵佢..之後同佢食完飯" 就各自走..佢返屋屋"我去Join牙bie*
之後同牙bie*去左行下街...之後去左烏糟-公園坐" 等jason仔"同另外1個令B*等到10點幾"死人
Jason仲未見人..-[]-""揸車出黎都`可以咁Q耐...服左佢!!!差唔多11點先浦頭"之後去左搵位泊車""
再上CAFE*坐同吹水""好慘我d損友bb*搵唔到我!!!唔知今日幾點"個死人電話被cut了..因為未交$"
所以今日冇得同佢地發癲!!! 可能係好事...ha~ 12點幾"個令B*終於到喇..真係幾迷人同可愛既!!!
之後4條友"係到玩鋤D..玩層疊疊"突然諗起果日同劉小B*都愉快地玩過!!!唉...一諗起 ,, d 回憶又
離唔開個腦海...*心情即刻down晒../..\"之後玩完..就吹下水!!!2點幾,,就走人.."Jason"車埋我地..."
係朗豪坊"放低牙bie" 係旺中" 放低令B"之後就車我到樓下"非常感謝唷!! ^∼^" 驚媽咪"就起身"
即刻洗白白"然後達上床訓.."但都訓唔著!!!! HELP*>M<""
日日晏就"發癲到晚上...為咩...??為佢...??定係因為佢..??
唉...幾時先癲夠,,,,////
癲夠了,,,又回家...*
這樣的生活對我好o麻..??
唉..... 每分每秒都在想妳....""
咁妳呢....???
|