7月一號
有人應成左我既野冇做 算數
勁早起身 訓得5個鍾-.- """"
8點起身沖涼換3食野出去
出到筲機灣都11點2-.-
遲左小小
都有好多年冇去 好在我識得行-____-
去到搵佢地 佢地買左個西瓜0.0
跟住排隊答車 問何言借左個太陽眼鏡用 因為唔記得帶-_-
帶完之後 一個字 型!!!!
跟住等左10分鐘左右 雖然好多人 但係d車好多 所以好快上車
上完之後 去到了xd
玩玩玩 玩到累累地 haha
雖然冇咩令女 但好多3點色睇
跟住游完閃人
同教會d朋友仔答車出去九龍灣睇野@@
睇睇下 都見到有明星 唱歌
心諗 都唔明d人做咩要woowoo聲 又唔係朋友-.- 明星未又係一人個 不過唱歌好聽d姐-.-
跟住完場 走人 去食野
去到kfc-.- 諗住叫8號餐 冇-.- 咁7號 都冇-.- 真係百無 凸凸凸
跟住同星星何言二個人 食99蚊個餐 食完番老家
發現左樣野 大獲 今晚唔洗訓-.- 成身好痛 傷哂 因為個太陽太{哂}-.- ""
我紅完又變番白-.- "" 睇黎都唔洗黑xddd
又累又痛...
痛楚可以令到人忘記所有野...
到7月2號
成日痛到唔洗訓 係屋企打機打機 想見工又唔得 出街又唔係-.- """
聽日都唔知點算-_____________-""""""""""""""""""
係咁多xd
|