| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
| 哈哈 真係愈黎愈黑仔 |
分類: 未分類 |
今日諗住操水-.-xddd
7點出到寶林同朋友游水
入到去游
仆街-.- 比dfd話我似22-.-
死啦 愈黎愈老=.="""
跟住諗住游
游左一陣又悶=.=
同佢地玩其他野 玩到好撚悶-.-
跟住去左公園吹左陣水
比蚊咬-.- 愈咬愈勁-.-
跟住走佬-.-
食野食完 又吹水
吹吹下發覺都12點冇車番去
攪到去網吧打個通頂機
打到唔知幾點又走
唉-.- 7月1去完沙灘攪到e家傷哂皮膚係咁甩皮
成個甩皮狗咁-___-
到底要甩到幾時'__'
為何我永遠都拍唔到長拖-.-
點解一個二個都要對感情咁儿戲??
點解一個二個都要對我講大話???
唔通係女人既尊利????????
我唔會再追求再何女人
對感情咁儿戲 我不如唔好再拍拖了....
|
|
|
y1y2y3 於 2010-07-08 07:01 AM 發表:
comment
|
|