森森

建立你的 Facebook 電子名片
★,,*"即使再堅強,,,也敵不過這眼淚![]▋°°°×.*
愛不能 簡易一點嗎?
bb_sam_dd
暱稱: SamSam
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2014 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-02-01
嗚嗚..
練練練...
唉~~~
Crew名
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 935
今日人氣: 5
累積人氣: 12840
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 29 日  星期四   晴天


2010-07-29 分類: 未分類

呢一段仔既短片...令我喊左成個鍾!!!!

我真係唔明點解個男仔要咁對佢老婆囉!!!

明明就已經有1個咁好既老婆 咁為佢!!!!

佢鍾意既CD就去幫佢買 煮飯俾佢食 包容佢出面既女人

果個男仔真係太衰啦!!!

人地同你結左婚6年啦...佢為你做左幾多野..為左呢個家做左幾多野 你知唔知架???

咁你又為過你老婆做過D咩丫 唔係返去食飯就得架囉...

你已經有個咁好既老婆 你就因為出面果個俾到一種老婆俾唔到自己既感覺

就要同人一齊???你係唔係冇惱架!!!!你老婆唔講..都只係因為佢重好care呢段婚姻

你由同人地結婚...講我願意既時候 就唔該你盡返老公既本份啦...

好好照顧自己既老婆!!!唔係再搵個第2個俾feel你囉...

你老婆為左呢個家做左咁多野..最後都只可以默默咁離開!!!!

只係拎左隻公仔走咋!!!因為佢已經習慣左攬住你瞓...

你重要同果個賤人有左!!!你係唔係丫..

根本就唔應該同第2個一齊...重要有左tim~

佢咁愛你 你就講左個故仔都逼人走!!!

佢臨走都祝福你地兩個 你有冇覺得自己好賤架???

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/video/video.php?v=134876286549361&ref=mf

如果男仔睇左呢段短片既 唔該唔好學似呢個人咁樣!!!!

傷害女仔既心靈 人地一心一意去愛你!!!

你就3心2意都hurt佢!!!!唔該啦!!!

做個值得人地去愛既男仔啦...t^t



2010 年 7 月 28 日  星期三   晴天


2010-07-28 分類: 未分類

今日先發現自己既英文....

原來係咁差既!!!!

唉~上年全級23

今年..都唔知落左幾多!!!!t^t

公囍康囝咁快就有女..- -

希望佢地開心啦!!!

夏天是戀愛的季節!!!=]

希望所有情侶都開開心心....

冇女既仔要加油啦!!!為自己既幸福加油吧!!!十扑



2010 年 7 月 27 日  星期二   晴天


2010-07-27 分類: 未分類

今日第1日返工..

嘩..攰到我呀!!!!

朝早開始做野..

做到6點幾先走得人...

岩岩買埋m記返屋企食..

聽日又要返工..

我而家知返工係幾咁痛苦架啦..t^t



2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


2010-07-26 分類: 未分類

暑假真係好悶丫...

日日3點幾起身...

起身打機..打到丫媽返黎!!!

食飯..食完睇陣電視..

睇到11點幾!!!

跟住就打機..打到5點幾..

打完再睇電視..睇到7點幾..訓-.-

日日重複=v="

你唔悶 我都悶啦!!!

8月好d..要返工

唔洗係屋企咁悶-,-

你/妳地有野做..叫埋我

唔想再咁悶..同係屋企打機!!!

機都唔想打啦><



2010 年 7 月 25 日  星期日   晴天


2010-07-25 分類: 未分類

唉~開始返工啦!!!

每星期1&3&5都要返!!!

一定攰死我啦!!!

琴日同家姐去左游水...

7-9點..游完個人散哂 = =

隻腳好鬼痛!!!!><

觀塘夜晚真係好多好野食架!!!