琴日.. 冇啦啦冇左eca.. 搞到我地悶到拎個排球尼踢波.. 都冇乜野發生.. 星期1同佢地溜冰睇戲.. 連續放4日假.. 唔出去玩都偷笑-vv- 功課神咁早做哂~__~ 都唔知做乜好-3- 今日去阿婆度食飯起碼冇咁悶.. 希望苦悶o既心情快d走~ 發現巴斯光光好有米*[]*