今日.. 2點幾先起身-33- 唔知乜事-口-'' 校友會個BBQ開始左啦-33- 問左好多人都話去-..- 都唔知點好 本身想去.. 旦係諗到張ho宜就唔係咁好- -'' 種有d唔知點o既感覺 廢事搞到d氣氛薑哂啦-口- 旦係真係好想.. 咁多人去,,, 唔去好似好掃興咁-33- 唔知點好.. 留留cM.. 俾俾意見我吧*-v- cM*