今日.. 番學都ok開心.. 10月31有得去旅行~~~ 諗起都開心死~_~ 最衰右係忽彈公啦 唔係可能重開心-33- 放學去左小學拎方.. 去唔去都拎左先啦.. 廢事陣間想去o既時候拎唔到就慘啦t_t 同埋我問過好多人都叫我去.. 睇都2~3個星期 點先~