我發現左1樣野.. 就係我次次打b!0g都係用''今日''尼開頭.. 今日就改變下,, 今日我好火.. 就起e個心情下 我係冇mood講笑= = 跟住重要俾巴斯光光話!!! 我忍左佢好多次嫁啦!!! 佢都係咁! 忍唔住講 "好囉w0''!!!!!!講夠未呀!!!!!!'' 我都唔係d咩點話人o既人-33- 好小咁話人.. msn除外-v-'' 冇幾耐心情好番d啦~ 慘~~ 星期6要番學唱歌-33- 想訓耐d都唔得-口口- cM*