今日.. 同佢地起圖書館玩-..- 點知我輸左-口-'' 要起圖書館問一個唔識o既人 問佢''你叫咩名呀?'' 跟住要講''我係xxx呀~好耐冇見~'' 其實都冇乜野... 講完就走啦-33- 唔好玩~_~ 終於知道點解''豬'' 要咁咩啦- -+ haha... 一個星期就要考試啦!!! +油+油!! cM*