今日,,, 番左學校~_~ 唔記得左去荃灣-口- 不過我有預感佢自己都唔記得*.3. 琴日同雪雪講MSN 用佢佢細細個O個D相做icon-v- 好得意~~~ 唔捨得換-vv-|| 小學BBQ* 有可能去唔到@[]@ n0~~~~~~~~~~~~~~~~ 我要轉校!* cM*