今日...
開心吧*
燒野食~~
影左dd相
唔知點解影出尼d火係咁~_~ my fd 細佬
勁令令令令o既火
===============================
陳浩庭
節哀順變吧..
不過見你都冇乜野-口-''
9點散band..
跑第2轉..
去左大家好同陳婆傾傾傾傾傾..
點知佢失戀..
去左我屋企坐+打牌- -+
心情都好左好多~
希望陳婆會快d好番啦*
跟住同陳浩庭
傾傾傾傾傾傾傾傾傾傾傾..
知道廖記重有位..
旦係我打電話去問多冇-33-
等到1月就可以搵學校*
要考好個試!!
cM*
|