BLOG*=]原
2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


2008-01-20 分類: 未分類

 camp第2日...

朝早去左睇日出,咩都睇唔到-3-一陣牛屎味- -

胡希文驚鬼ga~~~~~~~~~~~~~~~~~~

朝早食既...果個陸善衡真係好pk...

攞左舊野扮哂咩咁話..."e...好大陣魚咪囉~" "我唔食舊魚啦都係..."

真係...最憎d人個樣7仲要扮可愛!!!!

食完之後做左唔知咩野,

之後玩2人3足...我帶頭呀~~~xdd格黎係陸善衡!=口=叫12時大聲到...

玩玩下,胡迪欣又又又又喊....PK啦佢 .\\\______///.

頂呀,玩玩下又喊!左鬼住哂!自己廢就行哩一邊啦!坐係到又唔知你想點又煩

之後行番又要話咩"呀呀呀,我隻腳冇啦...""坐輪椅呀...唔使出佳啦~又唔使行路WO""

死屎啦佢!你想講野我唔想聽呀白痴!把聲又難聽又扮野,

冇人理想引人注視就扮哂野!你死屎啦!

呢d咁既人,粗口為佢而設,我一d都唔想同佢做朋友呀!!!!

 

好采最好唔使佢玩個大腳...仲唔使聽佢把聲,精神100倍...

梁pooh個組失敗了~xdd

總結今次CAMP啦,

識左幾個人,熟左D人,真係好好玩,

CAMP真係一件100分既事....






訪客留言 (返回 bbbaaaggg 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]