今日我地學校影班相aaaah;D
本來都係件開心既事掛._.v
但點知我地班主任超無奈囉-0-v
唔比我地著冷33`d頭髮又唔比點點點點點咁.3.
好唔踞```````!
影完之後又話我地影得慢-[]-"
唔夠其他班既快囉\[]/v
真係超無奈v3v"
仲之1句講晒._.
唔多中2我個班主任>[]<v
跟住放學._.
就係要番補習/___\"
唉,,,,唉,,,唉\0/
最緊要都係.________.祝各位●!元宵節快樂v3v 、
^_____________^vvv