今日,12:30分,呀哥上泥我屋企幫我整電腦,3:00同呀哥食lunch去大家樂食。跟著,去九龍灣mega box行街,首先,睇人踩冰;去機舖打機打太鼓打到手都痛,痛到呀媽都未認得。之後,去左大眾書局睇書,睇我最中2睇的"叛逆歲月14"等......
跟著,去搭免費穿梭巴士去德福,途中見到超卡哇伊的BB,叫做陳X謙,我叫他做"謙謙"我重同佢玩添,佢得9个月大炸,出左2隻牙仔,見野就咬。跟著我話NO,佢就5咬,走去咬手指,我話DIRTY,佢被人駡想喊,我就薯佢,就立刻5喊.