今日,上數學堂超嬲,个MISS超kai LO!!!去洗手间都吾比人去,忍左一堂la!!!又話叫我落堂先可以去,大佬牙去个洗手間吾係浪費你好多時间lo,ok你吾比我去算我忍,但臨近兩分鐘,都吾比人去...唉!!!!人做miss你做miss,做到你禁,万一个學生有病,你都吾la喎!!!!!淨係識得叫人吾好訓覺.你覺得有人会聽你講咩!!!!!!