今次係我第一次同1c班H同學一齊度過萬聖節,幾好玩!
唯一唔Happy就係今朝係學校發臭脾氣! 我真係好嬲佢
尋晚,佢係MSN話咩...
Van: William 冧我,5冧你
我承認曾經對佢有少少好感,但我 係Blog 寫明已經冇Feel la...
睇上半part,5 睇下半part!俄
正一係一舊飯
無論我冧5冧佢,都5𨶹舊飯事 La
我5得閒溝佢條仔~
佢幫Van,我忍
不過唔好扮到真係william條女 la
我同佢
只係 Friend