今朝4點幾mammy,daddy就去咗機場撘飛機去北京!
我家姐又去澳門兩日...
得番我自己一個..好悶
表姐話帶我去IFC 睇戲
勁happy
不過,
要我陪佢去睇台慶
去無奈
是但
反正E兩日得我自己係屋企