個死人日記好乞人憎....
好多files唔見哂=3=
夜晚失眠
好辛苦
放假都成隻熊貓咁......
die...
個死人blog唔知咩事∼!
哼!
今日出左去攞獎∼
唉
明年再見喇∼!
thank you for 10000000000000times!^^
總有一日
我會打死哂d狐狸精
換左背景∼
出自四少爺既手筆
係唔係好靚呢∼@@
我都係又呃又搶又攞到
但係張野好熟面口
懷疑佢都係抄既......
尊重知識產權呀老兄∼!
多謝alvin哥哥+kying既鼓勵
我會努力∼!><