今日好好好好好趕趕趕趕趕趕∼∼∼∼∼∼∼∼∼!!!
星期一學琴>>>>最last係bio堂////////
今日星期四學琴.......又係bio堂??!!
冇天理!!!><
唔係話唔想上,但.....
平日梗冇所謂啦,聽到十點都冇所謂啦∼
but........學琴嘛!秒秒鐘計錢架!!
唉唉∼∼∼∼∼∼∼∼
都係water-blowing.......
但唔知點解我都係鍾意simon多d=.=
同人唔同命∼∼∼∼∼∼
唔係唔係∼係唔同人唔同命!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
要做poster yo∼∼∼∼
但我唔識做.....
anyone can give me a help??
可憐呵!∼∼
ˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍˍ
緣份會讓你結識喜歡的人,給你很開心的日子,難忘的時光∼
但是緣盡後,則無論如何也不會再給你機會>>絕不容許你回頭.....
即使 見一面也不可....
唯一給你見面機會的,就是在你完全死心,再沒有任何冀望的時候::::::: |