送別LAWPAT
十八相送
期待三十六月後既重逄!
CHEM 。。。。。。
LET IT GO。。。。。
。。。。。。。。。。。。。。
今日同慧儀響新世紀搵到好似HARRY POTTER入面果D全口味豆。。。(?!)
當然冇胡椒味果D
不過西多士味已經搞到我地O哂咀。。。。。
話時話我好想快D睇HP7中文版,,><
KITTY我可唔可以問定你借先∼︿︿:
>0<
仰天吶喊
又有少少患既感覺
LOVE ALVIN。。
=0=
路過的兔子們。。。
看看就好喇。。
唔使留言BO
多謝支持LA
><
誰明白女人天生口不對心 誰人還在說癡心可以自禁 人容易傷心很需要憐憫 祈求被愛要說又不敢