我累了..我終於說出口` 雖然我好愛你;但我知道再1齊只會令我傷心.. 點解你要咁? 我地既所有野已經係過去. 呢個人唔值得我唔開心 我要開開心心過每1日=) 好多謝係我唔開心既時候陪我傾電話.sms.出街既人:) 都是朋友最好`i love you all>33< 是我太過愛你 願意放生你 就當愛錯了你 就當放生你