|
| `"-0-LOVEing----}} |
蚊蚊等住住別墅*!!!
我記得老公講過叫我去
住智樂別墅=0="
叫我住鬼屋="好無陰公哇*
老公琴晚同竣竣,,傑傑,,小嵐出MK玩*-000-
零晨先番屋企哇`*
曳曳豬哇 >.< } }
老公,,聽日要番學了`"
唉唉,,,*
老公話佢唔比轉校哇-V-"好唔開心呀"
打俾佢個陣*聽佢好似UNHAPPY咁"
...>3<" 唔好唔開心AR`,,
睇我搬唔搬喇``"
我好驚去到{{姚連生}}樣樣野都要按住按住黎做*
好驚頂唔順你間學校哇`"
BY:老婆
|
| « | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | » | |