2010 年 4 月 4 日 星期日  |
青春  | 分類: 未分類 |
人大了看著自己的青春也離我漸漸遠去
小不了有一度冇型壓力由不同的地方走出來
傻傻的我只好假裝自己還是一個萬人迷
只好假裝自己的青春還沒有離我耐去
但人生走到這裡,想哭也沒力氣了
真是很想有時間倒退的奇蹟出現的一天
去把我的遺憾說給你聽
但時間卻狠狠把我心刺傷....
把我摧毀得傷痕累累
| | 發表時間:2010-04-04 02:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
`係囉. `就快老啦. `快D去睇牙. `整牙啦. `係老之前排牙令哂死都死得快樂D:)
|
網主回覆
個個女仔個頭都冇jj係得你個頭先有都唔知你係男定女..搞番好個頭先講野la..吳jj..xD Posted at 2010-04-10 03:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
您icon 好正0,0 文叔 快d黎我qooza 留下一句生日快樂啦^_^
|
|
|