Dicky
bboyDicky
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:5789
bboyDicky
暱稱: 邪神
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-03-20
•
2010-03-14
•
2010-02-26
•
2010-02-19
•
2010-02-14
文章分類
•
全部
(89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 03 月 (2)
•
2010 年 02 月 (5)
•
2009 年 12 月 (4)
•
2009 年 11 月 (7)
•
2009 年 10 月 (15)
•
2009 年 09 月 (29)
•
2010 年 03 月 (2)
•
2010 年 02 月 (5)
•
2009 年 12 月 (4)
•
2009 年 11 月 (7)
•
2009 年 10 月 (15)
•
2009 年 09 月 (29)
•
2009 年 08 月 (27)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
Ghost1020
nitky2333
kk0000
waishing430
endylam20
spcps4d3
s080054
MrSInG
kennybelucky
heijack
chengchishig
rainAQA
顯示全部(115)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 404
今日人氣: 8
累積人氣: 5789
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 8 月 19 日 星期三
2009-08-19
分類:
未分類
今日7點幾就去左寶達排舞,排到1點幾之後就係到吹水,吹到2點倒就走.
發表時間:2009-08-20 02:48 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bboyDicky 的日誌
)
jackyky194
於 2009-08-20 10:13 PM 發表:
你地有幾多個人牙?有冇興趣同我地一齊學?我地準備跟Galaxy Crew學,想搵多d人一齊去...
搵齊8個就可以叫佢開班..我地唔想同一d唔識既人跳...有興趣就回番我啦..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我都冇乜興趣出去學,我都係中意同d fd跳多d.
Posted at 2009-08-21 05:44 AM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bboyDicky 的日誌
]