今日2點幾同魚一齊出mk,係mk行完之後就去左mtr搵夜一齊去觀塘,去到觀塘諗主食野啦!點知間鋪多人到乜咁,之後就冇食就上左寶達食m記.食完m記就去左排舞,今日夜,月,魚,子都上左黎睇我地排舞,排舞排到1點幾就走.