今日9點起左身,之後9點幾出去練波.我出門ロ果陣時好黑仔比我呀媽睇到我個唇環....唉!咁都比睇到...唉!
我去到球場諗主練波啦!頂呀!練波d人全布都係成人組和,之後見到u16一個人都冇之後就冇練去左觀塘搵方打機,打到8點就去左寶達搵寶跳舞,跳到11點幾就去左搵月,子,魚,蛙,牛吹水,一去到就見到有兩條女係到,完來果兩條女係蛙d fd,之後蛙到到6點就唔理佢d fd就番左屋企,之後我地話蛙真係一個好朋友呀!(返話)叫左人黎又唔理人番屋企.之後我地去左M記食早餐,食完就走.