尋日6月20日係蒲吧有個舞蹈比賽
我同ko仔,mp仔2點幾出左門口
但係比賽4點先開始
你地唔好以為蒲吧係不良場所
其實佢係一間協青社
我開頭都比佢呃左
比賽開始之前我地見到
教過我地跳舞既,呀菲同monky
呀菲認得ko仔,monky就認得我
入場要比$50
不過我都覺得值得既
因為d人好勁呀
有d小朋友好細個已經用'頭轉' 
佢地一轉,就全場起哄
真係有d自卑
其中有個仲叫'小肥'呀
果個小肥都好勁呀
都派紀念品既時候
我地一份都拎唔到呀T^T
個比賽去到10點都仲未完
但係我地9點幾都已經走左LU
經過今次之後我都要努力
第二時我要同我既隊友一齊參加!!!!!!!!!!!
|