昨晚成晚都閃電,但係有無落兩就唔知lu,因為玻璃窗貼左磨沙膠紙,唔開窗係睇唔到既!

今日12點起身,食左可可脆米做早餐,而家仲送hello kitty或者大口仔碗夾,好得意架!

P仔放工返黎,訓左一陣,我地就一齊行去樂富吉之島,好彩今日天氣唔算係好熱,都唔係行得好辛苦,我地買左好多野呀,其中包括今晚既餸,就係三文魚排同炸蟹鉗,個三文魚排幾好食架,已經係第二次買架啦!


夢之音樂街:15lv

其實我一路都係用開yahoo blog架,但係呢排真係越黎越唔掂,連相都upload唔到啦,所以以後轉黎呢個日誌,希望大家多多支持啦!

|