好頭痛呀,救命呀!
今日2點先起身,P仔放工拎左好多野返黎,因為佢公司今日拜神,有燒豬、燒鵝同好多生果,好好既P仔又煮左面比我食,之後就玩電腦,等P仔訓醒,我地就一齊去買餸。
P仔對我真係好好,希望佢可以永遠留係我身邊照顧我!