|
|
火滾  |
分類: 未分類 |
今日,,好嬲!
11點幾----火警演習
冇啦啦火咩鬼野演習姐
呢d咁ge死人頭學校
一把火燒柒左佢就岩啦
擺係度獻世咩!
得個操場大有撚用呀
跟著番到課室玩水樽
我地係咁攞d大頭針插入個樽度
個水樽俾我地搞到好多窿~
飛哂d水出黎ar §我個水樽就咁就廢左>,<
3點幾,,同MaRy穎n'CoCo姐去北江行街~
行左粒幾鐘島,去左竹下通影貼紙相
影個時已經超唔鋸佢
影完以為唔死得~好開心,,
點知,整相個震...
唉!冇野好講lo+唔想講
影完仲問我影唔影,都0n9ge
打死都唔影啦
又要我俾哂全部$
食雪糕仲要我借$俾佢,,自己就冇得食
個個moment我真係好憎佢lo
跟著,,出左北江又唔記得攞姐
要我地陪佢去攞,,
個震已經5點3啦
你就話姐,,我地咁奈寺番會俾人罵架
真係唔想再同佢行街lo
|
留cm囝時間拉:2009-10-20 07:37 PM |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | »
|