| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
| 2010-03-14 |
分類: 未分類 |
呢幾日好多野搞
等我慢慢諗下先 ...
星期三
放學去左打波
打完去左新公座
無咩野做 ~~
星期4'
同德信去左打波
又系無野講
星期5
第一堂maths小測
唔合格要見家長 希望合格啦 ~~
放學maths標測
比人昆左
睇黎又唔合格 死得
跟住又去左打波
好多人 有幾個唔系幾想見到佢
d人無叫佢黎 但系自己死都要跟黎
咁算啦 都系打波姐
打完去左食晚飯 開開心心咁食完
咁就同杰哥走左
星6
朝早去左幸運草打機
晏就食完野無野做
又去左新公座
見到有個小妹妹幾得意
座完去左德信商場打ps2
都ok好玩既
咁夜晚去左打波
又無咩野好講
今朝12點幾起身打qz
就都咁多
招人腥 sms 仲有 傾msn 牙 ~~
各位 fd 們 留 cm呀 >3<
|
|
|
S1H5 於 2010-03-14 02:35 PM 發表:
CMCM =)
|
網主回覆
最快系你
thx ~ Posted at 2010-03-14 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|